کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319241 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت وب‌ سایت بدون نیاز به کدنویسی با Web Builder

وب بیلدر (Web Builder) یک برنامه WYSIWYG (آنچه می‌بینید، همان چیزی است که می‌گیرید) است که برای ایجاد وب‌ سایت‌های کامل مورد استفاده قرار می‌گیرد. WYSIWYG به این معنی است که صفحه‌ی نهایی دقیقاً همانطور که طراحی شده نمایش داده می‌شود. این برنامه، برچسب‌های HTML (زبان نشانه‌ گذاری ابرمتن) را در حین کلیک و انتخاب ویژگی‌های موردنظر شما تولید می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بدون نیاز به یادگیری HTML، یک صفحه وب ایجاد کنید. فقط کافی است اشیاء را کشیده و در هر جایی از صفحه که می‌خواهید رها کنید و پس از پایان، آن را به سرور وب خود منتشر کنید (با استفاده از ابزار انتشار داخلی). وب بیلدر به شما کنترل کامل بر محتوا و چیدمان صفحات وب می‌دهد. یک فایل پروژه در وب بیلدر می‌تواند شامل چندین صفحه وب باشد.

 

ساخت وب‌ سایت بدون نیاز به کدنویسی با Web Builder

 

انتشار دسکتاپ برای وب، ساخت وب‌ سایت به آسانی کشیدن و رها کردن

"انتشار با یک کلیک" بدون نیاز به برنامه FTP و بدون نیاز به هاستینگ خاص! قابل استفاده با هر نوع خدمات هاستینگ! به‌ سادگی فرم‌ها را با استفاده از جادوگر فرم داخلی و ابزارهای اعتبارسنجی فرم و کد امنیتی CAPTCHA ایجاد کنید. ابزارهای پیشرفته گرافیکی مانند اشکال، هنر متنی، چرخش، سایه و بسیاری افکت‌های تصویری دیگر. یکپارچه‌ سازی کامل با jQuery UI (مانند آکاردئون و تب‌ها)، انیمیشن‌ها، افکت‌ها و ویرایشگر تم داخلی ThemeRoller. تولید کننده نقشه سایت سازگار با گوگل / ابزارهای تجارت الکترونیک پی‌ پال. ابزارهای ناوبری متعدد در دسترس: نوارهای ناوبری، منوهای تب‌دار، منوهای کشویی، درخت سایت و منوهای لغزنده. شامل نمایش‌های اسلاید، گالری‌های عکس، تصاویر رول‌اور، بنرها و موارد دیگر. پشتیبانی از یوتیوب، فلش ویدئو، ویندوز مدیا پلیر و بسیاری از فرمت‌های دیگر ویدئو. سیستم افزونه منحصربه‌ فرد با بیش از 250 افزونه موجود!

 

ایجاد وب‌ سایت‌های HTML5 / CSS3

نوع سند HTML5 (خروجی بهینه HTML5). پشتیبانی از صوت و ویدئو HTML5 و یوتیوب HTML5. فرم‌های HTML5: اعتبارسنجی بومی فرم، انواع و گزینه‌های ورودی جدید، ذخیره‌ سازی وب. پشتیبانی از بوم و SVG HTML5 در ابزارهای طراحی و اشکال. فونت سفارشی CSS3 @font-face. استفاده از فونت‌های غیر وب در تمام مرورگرهای مدرن. شفافیت CSS3، شعاع حاشیه، سایه جعبه. گرادیان‌های CSS3. اضافه کردن افکت‌های گرادیان جالب با استفاده از CSS3 بومی (بدون نیاز به تصاویر). منوی ناوبری CSS3. ایجاد منوهای زیبا بدون استفاده از جاوا اسکریپت یا تصاویر. انیمیشن‌ها و انتقال‌های CSS3. شامل پشتیبانی از تبدیلات دو و سه‌ بعدی!

 

ویژگی‌ها برای کاربران پیشرفته:

ابزارهای ورود/ حفاظت رمز عبور صفحه. سیستم مدیریت محتوای داخلی با افزونه‌های مختلف (دفتر میهمان، پرسش و پاسخ، دانلودها، آلبوم عکس و غیره). افزودن کد HTML سفارشی با ابزارهای HTML. رویدادهای جاوا اسکریپت: نمایش/مخفی کردن اشیاء (با انیمیشن)، تایمرها، حرکت اشیاء، تغییر سبک‌ها و غیره. لایه‌ها: لایه چسبان، لایه متصل، لایه شناور، لایه مدال، لایه لنگردار، لایه کشسان و موارد دیگر! مدیر تم jQuery، ساخت تم‌های اختصاصی برای ویجت‌های داخلی jQuery UI. مدیر استایل (سبک‌های جهانی، H1, H2, H3 و غیره). فریم‌های اصلی و اشیاء اصلی: استفاده مجدد از عناصر مشترک در وب‌ سایت شما. و خیلی بیشتر!

 

تغییرات نسخه 19.4.3 وب بیلدر:

بهبود: افزودن پشتیبانی از زیرخط به متن واکنش‌گرا. بهبود: افزودن 'avif' به فیلتر تصاویر در مدیر منابع. بهبود: وقتی تصویر پس‌ زمینه یک شیء را در مدیر منابع جایگزین می‌کنید، تمام نقاط شکست با همان نام فایل نیز بروزرسانی می‌شوند. بهبود: بهینه‌ سازی مصرف حافظه در مدیر بلاک (فایل استریم). بهبود: بهینه‌ سازی مصرف حافظه در رمزگذاری DecodeBase64 (افزونه‌ها، جادوگر فرم، کدهای HTML و بارگذاری‌های داده دیگر). بهبود: تصاویر پس‌ زمینه آیتم‌های لیست کارت و تجارت الکترونیک اکنون در مدیر منابع قرار دارند. رفع اشکال: سایه برای ویدیوها هنگام استفاده از نسبت ابعاد، بریده می‌شود.

 

 

دانلود نرم افزار WYSIWYG Web Builder

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51348 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/06 تعداد مشاهده: 243
سافت گذر